ASV 37000 km nic......, ale szykuje się do wymiany gumek stabilizatora. Raz po dzwonku w krawężnik i naprawie zderzaka miałem okropnego świerszcza gdzieś w okolicy lewego nawiewu obok kierownicy, stukałem pukałem wkońcu zaczołem rozbierać i składać. Świerszcz się nie wyniósł, aż do wczoraj... okazało się że śrubka od lewego nadkola jest wykręcona i czubkiem stuka o konstrukcje blachy. To niesamowite jak wibracje mogą się przenosić do wnętrza, dałbym sobie ręke uciąć że to hałas ze środka... :wink:
Migacz - w tle opowieść o typowych usterkach...
Zwiń
X
-
Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)Zamieszczone przez MarcinJA moglbys opisac jakie byly tego objawy. U siebie tez zaczynam podejrzewac cewke, ale wole sie upewnic :wink:Padła mi cewka
W końcu zgasło i a amen.
Więcej jest w wątku o silniku (Octavi) z silnikiem 1.6 AEE.Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
Damn, wiec czeka mnie chyba wymiana :| Chociaz lepiej teraz, niz jak samochod padnie gdzies na trasie :?Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)
W końcu zgasło i a amen.Pozdrawiam, Marcin
Komentarz
-
-
U mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) :evil: 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.Zamieszczone przez MarcinJDamn, wiec czeka mnie chyba wymiana :| Chociaz lepiej teraz, niz jak samochod padnie gdzies na trasie :?Obajaw jest dość prosty na początku raz jechało dynamicznie raz nie, potem na deszczu zaczeło gasnąć (coraz większe problemy z odpaleniem po takim zgaśnięciu)
W końcu zgasło i a amen.Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
U mnie tez nikt na razie tego nie wykryl :evil: Podejrzewano silniczek krokowy (koszt, chyba ok. 1200 zl) wiec z dwojga zlego wole juz cewke :? Przynajmniej bede juz wiedzial co sugerowac w warsztacieU mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.
A powiedz jeszcze, czy z ta zepsuta cewka, samochod sam z siebie (bez zadnej twojej ingerencji) lapal starsznie wysokie obroty?Pozdrawiam, Marcin
Komentarz
-
-
nie obrotów nie łapał raczej miał chęć "zdechnięcia" praca na trzech cylindrach, klekotanie silnika. Jeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)Zamieszczone przez MarcinJU mnie tez nikt na razie tego nie wykryl :evil: Podejrzewano silniczek krokowy (koszt, chyba ok. 1200 zl) wiec z dwojga zlego wole juz cewke :? Przynajmniej bede juz wiedzial co sugerowac w warsztacieU mnie nikt tego nie potrafił zdiagnozować w końcu jak padła to: laweta i dość przypadkowy warsztat wymiana (diagnoza) 600zł i jeszcze o !#!@#U fakture musiałem się wykłucić.
A powiedz jeszcze, czy z ta zepsuta cewka, samochod sam z siebie (bez zadnej twojej ingerencji) lapal starsznie wysokie obroty?Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
może to sobie sam profesjonalnie wyczyścić, a koszty zamkną się w 10zł :PZamieszczone przez piotrekwawaJeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Jak ma pojęcie i Koledzy pomogą :wink: to sobie napewno poradziZamieszczone przez MisiekWAWmoże to sobie sam profesjonalnie wyczyścić, a koszty zamkną się w 10zł :PZamieszczone przez piotrekwawaJeśli u Ciebie to silnik krokowy, przepustnica to daj do wyczyszczenia komuś kto to robi profesjonalnie. (150zł)Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
przecież nic nie stoi na przeszkodzie temu, zeby koledzy pomogli :wink:Zamieszczone przez piotrekwawaJak ma pojęcie i Koledzy pomogą :wink: to sobie napewno poradziTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Jakosc wielu aut, kiedys byla lepsza. Teraz liczy sie cena - jak najtaniej zrobic, a jak sie bedzie psuc to dobrze bo serwisy zarobia. Najprostrzy przyklad Toyota, niby niezawodne auto - tak, ale tylko do czasu a potem lawinowo leci wszystko. Mercedes, era niezniszczalnosci tych aut skonczyla sie na modelu W124
Komentarz
-
-
Tak jest teraz tylko oszczędności i to nietylko w motoryzacji ja pracuje w IT ostatnio rozmawiałem z kolegą z IBM i ten bez żenady stwierdził: "wycinamy się cenowo z konkurencją więc wszystko musi być tańsze kiedyś dysk pracował bezawaryjnie 5 lat teraz ledwo do końca gwarancji starczy." A potem :cry:Zamieszczone przez djczasteraz auto na wystwe na jakims salonie motoryzacyjnym jest robione z rozmachem
a potem głównym konstruktorem zostaje księgowy i wtedy jest juz pozamiatane 8)Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
Gość -
i znowu szlag trafił przerywacz,ale teraz ASO nie zarobi :szeroki_usmiech tzn wcześniej jak padł to zero kierunkowskazów, teraz (narazie - ale zapewne do czasu) caly czas pipcze (jakby był włączony kierunek czy awaryjne tylko w takim tempie,że po 2min boli głowa i piana z ust idzie)... Na szczescie czasami na pol godziny przestanie :szeroki_usmiechZaczął mi wariować migacz, raz miga, raz nie. Pewnie coś z przerywaczem, sobie pomyślałem .
Komentarz
-
-
Taka sama jak każda inna Octavia. Ma niestety jej typowe wady :cry:Zamieszczone przez gulinskiTo co tu czytam zaczyna mnie PRZERAŻAĆ, chce się związać z modelem 2002/2003 (TDI),
czy to dotyczy wszystkich wersji? Jak jest z wersją 4x4 ?
Jeździłem już kilkoma różnymi samochodami, różnych marek i w każdym aucie występowały drobne upierdliwości. W niektórych bardziej, w niektórych mniej.
Nie przerażaj się tym wątkiem. Mimo frustracji związanej z kilkoma upierdliwościami uważam, że Octavia to dobry samochód :wink:
W innych autach może być jeszcze gorzej! :diabelski_usmiechObecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
hehe nie przerażaj sie, ja właśnie mam z lutego 2003 octe i w sumie to takie pierdoły padały, silnik, skrzynia, cała reszta bez zarzutu, a przebieg jak widac - no juz 126tyś :P:P co do mojego wczesniejszego wpisu- przerywacz jeszcze działa :szeroki_usmiech tylko ten regulator zaworów pierdzielony... w tygodniui bedzie wymienianyTo co tu czytam zaczyna mnie PRZERAŻAĆ, chce się związać z modelem 2002/2003 (TDI),
czy to dotyczy wszystkich wersji? Jak jest z wersją 4x4 ?
Komentarz
-
-
Przepraszam czy Octavia to jest produkt podpadający pod klasę w klasie WV Golf, czy projekt przy którym, w pracy nad nim, jednemu z inżynierów wylała się kawa?
Przedtem jeździłem Fiatem Uno (co tydzień byłem utetłany po łokcie, zrobiłem tym 80 kkm, przez 7 lat, a jak stałem obok tego obiektu to słyszałem jak go tetrtole wpieprzają)
średnio wymieniałem w tym łożyska piast przednich co 20kkm, o ciagłych problemach z ukł hamulcowym nie wspomnę bo krócej wyliczać byłoby dni w których był sprawny, instalacja elektryczna to pomyłka inżyniera elektryka, skrzynia sie jeb#$%a, silnik o dziwo nie mam nic przeciwko, zawieszenie przednie - makabra, blacharka - puszki po sardynkach są trwalsze
Jeżeli zaczynam dostrzegać podobne awarie przy podobnych przebiegach, u ludzi któży eksploatują samochód w sposób normalny to uważam że producie który teraz w promocji kosztuje 60 kPLN mozna spodziewać się więcej :?
Komentarz
-
-
gulinski, Mam tez porownanie do takiego Una oraz do Kadetta ktory jest ponad dwa razy starsze niz omawiane Uno. I Fiat i Opel rdzewieje tak samo. Sposob w jaki sa poskladane blachy na Fiacie wola o pomste do nieba. Rdzewieje wszystko nawet bak (Opel ma alumiowy).
Po 75tys km w Octavi jedyna rzecza jaka trzeba bylo zrobic to wymiana gumek przy stabilizatorze oraz na gwarancji poszlo lozysko w kole. 25zl za te elementy to nie jest duzo :twisted:
Komentarz
-

Komentarz